Perindopril a léčba kardiovaskulárních onemocnění aneb 25 let úspěšného působení perindoprilu v kardiologii

Autoři: Vítovec J.1, Špinar J.2, Špinarová L.1
Autoři - působiště: 1I. interní kardioangiologická klinika LF MU a FN u sv. Anny v Brně
2 Interní kardiologická klinika LF MU a FN Brno
Článek: Kardiol Rev Int Med 2018, 20(3): 218-222

Perindopril and cardiovascular disease – 25 years of success in cardiology

Perindopril is a long-acting lipophilic angiotensin-converting enzyme inhibitor effective in a once-daily dosage and showing a high affinity to tissue-converting enzyme. Its safety, efficacy and very good tolerance have been proved in hypertension, heart failure, coronary heart disease and conditions resulting from cerebrovascular accident or myocardial infarction or in the prevention of cardiovascular disease. Perindopril is integral to many fixed combinations, improving patient compliance and cardiovascular disease outcomes.

Perindopril – ACE inhibitor – hypertension – heart failure – coronary heart disease – cerebrovascular accident – diabetes mellitus – fixed combination

Perindopril je dlouhodobě působící lipofilní inhibitor angiotenzin konvertujícího enzymu s jednodenním dávkováním a vysokou afinitou ke tkáňovému konvertujícímu enzymu. Jeho bezpečnost, účinnost a velmi dobrá tolerance je ověřena u hypertenze, srdečního selhání, dokumentované ischemické choroby srdeční, stavů po cévní mozkové příhodě či infarktu myokardu či prevenci kardiovaskulárního postižení. Perindopril je též součástí řady fixních kombinací, které zlepšují compliance nemocného k léčbě a zvyšují účinky léčby kardiovaskulárních onemocnění.

perindopril –  inhibitor ACE –  hypertenze –  srdeční selhání –  ischemická choroba srdeční –  cévní mozková příhoda –  diabetes mellitus –  fixní kombinace

Celý text článku bude všem uživatelům přístupný od března 2019.

2.7/5, hodnoceno 6x

Vydání číslo: 4 / 2018